Hoi! leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik hoop dat je mijn kaartjes leuk vind. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Als je op een foto klikt dan word hij groter, dan kan je hem beter zien.

Xx. Jacky

vrijdag 7 mei 2010

even geen magnolia...

Dit weekend kwam mijn nichtje logeren.
Zij maakt ook kaarten, maar dan 3d kaarten. Ze zou haar spullen mee nemen en
dan gingen we samen kaarten maken. Dit is mijn 3d kaart geworden.
ik heb hem gemaakt voor de verjaardag van de buurman ;)




















daarna ook nog magnolia kaartje gemaakt. die zet ik er zo ook wel even op.




Heel benieuwd wat jullie er van vinden, Xx Jacky

2 opmerkingen:

  1. hej nichie was leuk he dat logeren en kaarten gemaken, ik vind die van jou echt cool (ik vind die van jou misschien wel mooier dan die van mij) hihi nou ik hoop dat je nog veel reacties krijgt doei chantal (ik doe ff anoniem kan niet anders dan moet ik een account in typen van iets (heb ik niet))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een superleuk kaartje geworden! Ook het 3d knippen gaat je goed af hoor. En het papier past mooi bij het plaatje van Goofy.
    dikke knuffel van je mams

    BeantwoordenVerwijderen