Hoi! leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik hoop dat je mijn kaartjes leuk vind. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Als je op een foto klikt dan word hij groter, dan kan je hem beter zien.

Xx. Jacky

vrijdag 24 december 2010

3 kerstkaarten!

Morgen gaan we lekker kerst vieren bij oma!
hier heb ik wat kaartjes die ik voor de familie voor morgen heb gemaakt,
ik ga er zo nog een maken.

Met deze kaart doe ik mee met een wedstrijd op Just magnolia !!!



 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...................................................................................................................




En bij dit kaartje heb ik allemaal kleine plaatjes van een kerst man uitgeknipt en met 3D
stickertjes het plaatje op geplakt .





Dit is het andere kaartje, deze had ik als eerste gemaakt .





X jacky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten