Hoi! leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik hoop dat je mijn kaartjes leuk vind. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Als je op een foto klikt dan word hij groter, dan kan je hem beter zien.

Xx. Jacky

zaterdag 7 augustus 2010

new one.

hee allemaal.
deze heb ik alweer een poosje geleden gemaakt hoor. het is hier
thuis allemaal een beetje druk, dus was ik mijn blog een klein beetje
vergeten.
ook ondertussen al een kaart voor mijn oom gemaakt, helaas vergeten een foto te
maken. vandaag trouwens ook 2 nieuwe gemaakt voor 2 jarigen. (helaas batterij op camera, foto volgt dus nog)

maar goed, nu gaat het even om dit kaartje:



voor oma, in het ziekenhuis, hopelijk vrolijken de kleurtjes haar een beetje op!
het geruite achtergrond papier heb ik nieuwe, en de rest zijn restjes van mijn moeder.



misschien vanmiddag (/vanavond) het andere kaartje.
Xx..Jacky .

1 opmerking:

  1. Jacky, wat een onwijs lief kaartje heb je gemaakt. Ik denk dat jouw Oma heel vrolijk wordt van dit kaartje. Eigenlijk,............ weet ik dat wel zeker. Enne niet meer vergeten om ons je mooie kaartjes te laten zien he!

    Groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen