Hoi! leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik hoop dat je mijn kaartjes leuk vind. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Als je op een foto klikt dan word hij groter, dan kan je hem beter zien.

Xx. Jacky

dinsdag 8 juni 2010

Aquarel

Op school zit ik op kunstklas. Deze maand is het Thema Aquarelleren.
2 lessen om te oefenen, gister een dagje weg geweest met een bootje en 40 stokbroden als avondeten
waarbij we ondertussen het landschap moesten schilderen. 't Was super leuk!
Omdat ze aan de huidige verfdoosjes voor het volgende jaar niet meer genoeg hebben, kregen we
het doosje waar je mee bezig was mee naar huis! Thuis heb ik deze toen gemaakt voor oma:






Eerst een plaatje van een Lelie opgezocht, toen na geschetst en daarna met verf lopen kliederen.
Best goed gelukt, voor de eerste keer! (noujaaa, na 2 keer oefenen op school dan ;)  . )













Benieuwd wat jullie ervan vinden!
Liefs, Jacky

5 opmerkingen:

  1. Jeetje Jacky, je hebt echt talent meid!!! Wat een prachtige bloem heb je geschilderd. Sarah is ook druk bezig met aquareleren, De ezel staat in de huiskamer.Maar zo mooi als die van jou, dat lukt haar nog niet hoor!
    Complimenten.

    groetjes Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!
    Wat prachtig zeg! Scrappen kun je geweldig, maar dit is zeker prachtig! Ik zou zeggen: hier moet je mee doorgaan! Weet je hoe mooi!
    Echt waar, super mooi.

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacky...wat ben jij een kunstenares....zou het je niet na kunnen doen, wat het is geweldig, mooie kleuren, je Oma zal er best heel blij mee zijn en vooral doorgaan meis.

    lieve groet Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi geworden en dat voor de "bijna" eerste keer.Knap hoor. Wat leuk trouwens een Kunstklas, dat was er in mijn schooltijd nog niet ( Jammer hoor)
    groeten,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAUW Meid! Je hebt echt aanleg!En wat leuk dat je naar een kunstklas gaat!

    BeantwoordenVerwijderen