Hoi! leuk dat je op mijn blog komt kijken.
Ik hoop dat je mijn kaartjes leuk vind. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Als je op een foto klikt dan word hij groter, dan kan je hem beter zien.

Xx. Jacky

zaterdag 7 augustus 2010

2 nieuwe :D

hallooo!
in mijn vorige bericht beloofd te proberen deze 2 nieuwe er op te zetten.
dus dat doen we dan maar he? de batterijen waren weer opgeladen, mijn moeder snel wat pictures gemaakt en ik ze er nog even opzetten voordat ik morgen weg ga!
nou, dit zijn ze:



ik heb papier van de serie flutter gebruikt, ze waren voor 2 mensen die jarig zijn, dus ze moeten wel een klein beetje verschillend zijn, maar ik wilde wel graag een beetje dezelfde maken!
lekker vrolijk toch?!


laat me weten hoe je ze vind!Xxxxxx. Jacky

Geen opmerkingen:

Een reactie posten